mandag 29. februar 2016

Apco Force SP Touring str. L ankommet i hjemmet.

Gave til meg fra Tove-mor hentet på posten, den hadde ligget og "modnet" noen dager og jeg fikk den ut på skuddårskvelden. Pakken kom fra Naustdals store sønn.

Dette er spennende, lenge siden jeg har åpnet noe splitter nytt. Og ny Apco-vinge har jeg ikke hatt siden jeg var eier av en Apco Lift (reflexvinge), det er noen år siden.

Lurte egentlig fælt på fargen, skulle ha den i grønn og sort, men sa det var det samme til Johnny bare han fikk en fort til meg.

Det blir spennende å teste den selv om jeg har hatt demo av en Force SP Touring som Johnny Svardal kom med til meg tidligere i vinter. Men det med eget utstyr er no liksom prikken over i,en synes eg.
Har også sett over riserne og flyttet bremser og vingetipp-bremser ned til det som jeg synes passer triken min.

Værmeldingen er sjekket noen dager fremover her i Brumunddal, er nok noe "jaging" på vinden denne uka i høyda ifølge vindgrammet på READY, endel snø også utover. Det blir vel å "verke" litt no før jeg får testa utstyret :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar