tirsdag 21. juli 2015

Kjølen på Maxi 84

Nå var det tid for og titte på kjølen der den går opp i skroget. Prøver og eliminere alle former for lekkasjer, jeg blir ikke å bunn-smøre nå. Da får vi ikke skipet sjøsatt i år heller.

Finner skille mellom skrog og jern-kjølen og begynner forsiktig å slipe rent. Må nok innrømme att eg ikke var sikker på korsen man gjør dette, men heiv no bare meg til.

Brukte ei lamellskive på stålet og ei myk skive på glassfiberen.

 Sånn så det ut når eg var ferdigslipt, nå er det klart til og legge på stoff.

Fuger med noe jeg fant på Biltema, det limer og tetter både på stål, treverk, glassfiber, etc. Det er beregnet til under vann.

Her smører jeg ut "gørra" med salo-vann. Kan opplyse att eg heiv buksa og genseren etter ferdig arbeid :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar