mandag 5. januar 2015

Fremste ski til PG-triken er klar, nå må det bare sny så mye som eg ønsker :)

Endelig fant vi fremski til triken, men eg og Johnny var innom "ørten" sportsbutikker idag før vi fant den rette. Da var det bare å plinge Arne og høre om han var i "bua" si, og selvfølgelig hadde han vært der i mange timer allerede...

Var ikke fritt før Arne ble litt skeptisk til den lange skia eg skulle ha foran, han mente jeg ikke trengte vinge for og fly nå. Men eg og Johnny hadde en plan, vi smilte lurt til hverandre.

Vips der var skia kutta i 2 deler, da er det 164 cm delt på to, det blir 82 cm lang fremski. Det skal ikke stå på smarte og kreative løsninger når en vestlending, en nordlending og en traust Hedemarking smeller hodene sammen.

Vi fikk ikke brukt alle skruhull som vi ønsket siden vi kutta snowboardet i to. Men et par gjennomganger foran og bak på ski i tillegg til de skruene på originalfestet ble dette meget bra.

Gutta er litt kry av ferdig resultat. Det skal heller ikke stå på vilje fra disse gutta når man trenger hjelp, igjen tusen takk gutter.

Sånn ser det ut før montering på triken. 

Det originale framfestet til snowboardet eg også kjøpt gjennom Svardal,s mek. fra vestlandet.

Pris: Ja enten dere trur det eller ei ga eg hundre kroner stykket for skiene, ja var innom sportsbutikkene og prutet på fjorårets modeller som hadde ligget på lager i butikken. Johnny endte opp med andre halvdel av snowboardet som vi kuttet, da ble det bare 50,- kr for framskia, totalt kr. 250,-  for tre stk snowboard til vinterbruk...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar