søndag 7. april 2013

Linebytte på M4,en til han gamlefar...

Arne hadde et halvt års planlegging om korsen han skulle hive seg til og bytte liner på vingen, men hørte ikke noe att dem skulle begynne i stua vår. Ja plutselig lå hele vingen utbretta på stua, ja dem lignet litt på Knoll og Tott når dem holdt på. 

Det sto ikke motet til han Petter Smart og den "nye" hjelperen hans. Er heller ikke lenge før dem begynner å syr liner selv, sa fra eg ville ha meg en nysydd vinge med 15 i sideforhold. Det skulle heller ikke by på problemer, dem skulle bare stille inn symaskinen først...

 Først ventre side ble tatt, og det gikk på et blunk syntes eg...

Dem hadde stålkontroll på linene, bli artig å straks gå ut å dra vingen opp og se kor dette gikk. Men dem virket sikker i sin sak, så eg blandet meg ikke inn :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar