torsdag 7. mars 2013

Siste finish og div. justeringer i ettermiddag på pg-triken...

Der e eg våkna, har hatt besøk av Pappa og Martin i uka som gikk, dem reiste nordover på mandagen. I tillegg han Casper,n vært her, så vi gutta har gjort gutteting, bl.a. å kjøre rattkjelke med propell på isen.
Alle bilder: Tove
Men eg har fått skifta stempel og kjørt inn motoren helt nu, justert blandingsforholdet så pluggen ser litt go-svart ut. Kjører med 130 cm karbon-propell og har justert den til 9.400 omdreininger på maks. Når over 2 m/sek i stig med triken og refleksen på minus.

Hadde Stian på besøk her i ettermiddag som hjelpte meg og holde triken mens eg tok siste finishen på justeringa. Stian har øverste del av buret til sin egen trike på service, han skal også lage ei ekstra bøyle så vi minimere riskoen for liner i propellen...

Her tar eg av i ettermiddag, tok noen runder til ære for Tove-fotograf. Hadde lite klær, tynne hansker, så turen ble bare ned til Langodden og snudde. Gleder meg til imorra, da er vi klar hele kjerna nede i Båthamna...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar