mandag 17. desember 2012

Triken tar form, straks klar til takeoff...

Nå er alt ferdigjustret på triken, har satt inn 2 ekstra alu-foringer som Arne dreide til meg. Har også satt på 3 strekkfisker ekstra, totalt 4 stk. strekkfisker for innstilling av bakhjulene.                                Prøvekjørte isted og det funket hundre prosent som jeg vil ha det nå. Snøen var kram og "sugde" litt følte jeg når eg ga han bortover jordet, tok runden på veien også. Ja der gikk det unna, blei no nesten litt skremt på glatta. Møtte en maxitaxi, han holdte på og vri hauet av seg av forundring på det han møtte:-) 
Men venter ennå på ski som skulle dukke opp i ettermiddag, så krysser fingrene for att dem dukker opp:-)  Monterer dem på og ser korsen det blir, gleder meg å gå på ski nu...                                   
 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar