mandag 26. november 2012

ALT SOLGT.....ALT SOLGT

Vingen gikk idag:-)
 
Det er litt vemodig att eg ser Geir selge hele utstyret sitt, men nå har han bestemt seg. Han e jo en jævel å knipe igjen rompa si og skrape på alt oppluft han får under vingen. Løp og kjøp, dette er en god handel...
 
 Her flyr Geir på Bangsberg med sitt hele og fulle utstyr som er til salgs...
Geir Holte skriver dette:

Æ velge nu for alvor å selge hele mitt paraglider utstyr. Utstyret er kanskje flydd 10 timer tilsammen og passer til gode/trygge B piloter og øvrig kunnskapsnivå.

Med at jeg ønsker å selge utstyret sammlet vil jeg gi en ekstrem god pris på den komplette pakken. Hver for seg en fair pris, utstyret er brukt men like godt som nytt...

+Summit XC2 (74-95 kg) en C. Farge: Orange-grå-hvit.(SOLGT)
+X-alps GTO, str; L(SOLGT)
+Kenwood radio(SOLGT)
+Anti G skjerm(SOLGT)
+Nødskjerm(SOLGT)
+Competino pluss(SOLGT)
+Helhjelm(SOLGT)

Som sagt så kan dette bli en hyggelig handel for deg og meg!
Ring meg på tlf: 47 26 52 69
 
Hilsen Geir Holte


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar