tirsdag 23. oktober 2012

Obrestad Havn

Fredag 19-okt fløy eg sammen med noen piloter fra Jæren HPG på Obrestad fyr/havn, dæven det var kysthang gutter, fikk meg ca. 2 timer i lufta med 6-7 topplandinger.
 
Her ankommer jeg litt utpå dagen og har fulstendig panikk når eg ser Per og Jarle henger, ja fikk nesten ikke på meg ei eneste fille før eg hadde gallopert bortover med vingen på ryggen.

 Per startklar med sin Apco Zefira, Jarle sin Nova Ion 2 litt å hviler litt.
 
 Gøran fikk prøve Bommerangen etter att Per hadde lufta seg en liten halvtime med vingen.

Her ser vi Per koser seg på hanget, var marginalt ei stund og kun plass til en i gangen. Så da kom automatisk køkulturen igang og vi delte på å fly:-)
Tok bare Voyageren til Tove siden alt bare var gress og lavt, ja dette var digg etter tørt og kjedelig teori i G5 hele uka...

Link til Jæren HPGK: http://www.jhpgk.com/

1 kommentar:

  1. Takk for besøk. Hyggelig med frisk humor fra nordre del av landet vårt.
    Velkommen igjen i uke 47. Ta med gode fjellsko i tillegg til vinge. Sjekke ut forglemte flysteder her i fjell og fjordheimen. Friluft er bare helt fantastisk:)
    Per.

    SvarSlett