søndag 22. april 2012

Tur nr. 50 i treningsløypa

Idag hadde jeg et lite jubileum ang treningsløypa mi, har traska hele 50 turer opp totalt siden eg begynte å gå 13 desember 2011. Pål Gjersvik er nok heller ikke så langt unna 50 turer, med Trond Arnesen på en god tredjeplass i antall turer.

Møtte flygjenget nede kl. 10 idag og hadde bestemt meg igår-kveld for og ta tur nr. 50 idag.
Forkjølelse og snørr er det nok av her igården for tiden, men greide og presse meg til 29 min opp til lavo,en. Så på statistikken min og ser eg har 5 turer under halvtimen, nemlig "engelsk setter klubben". Merker formen min er god for tiden og angrer ikke på att eg begynte med treninga, det eneste som ikke er helt "up to date" er skulderpartiet mitt.

Men fiskearbeidet(på båt) før i tida var hardt, og att eg aldri slappet av under jobbinga får eg vel igjen for nu som eg blir eldre...

Mikko er min trofaste turkompis for tida, angrer ikke et sekund på att eg kjøpte han hos Stig Kampesveen. Han stortrives sammen med meg på tur og er nok i en ekseplarisk form til og være 7 mnd. Passer på att han får hvile også, han er litt ung til topptempo enda. Han gikk f.eks. ikke hver gang med meg i treningsløypa da han var mindre, men nå tar eg han med hele tiden og det tåler han.

Vi er begynt og sykle også, men her legger eg inn hviledager til han. Han springer også løst ved siden av meg når vi sykler...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar