fredag 13. april 2012

Ny rekord i treningsløypa og test av anti-G...

På formiddagen hadde eg meg 2 turer fra Bangsberg for og teste anti-G,en... Og pinadø sprang eg opp i ettermiddag med Mikko i treningsløpa på 26 min:-)

Ja fine turer på pærla for gjenget og teste anti-G(nedstignings-metode med bremseskjerm), meg og Geir hadde hver sin anti-G. Eg starter først og kaster den over landinga, var et spennende øyeblikk, men den funker. Geir er hakk i hel, han kaster den og drar 360,er, eg har han på radio. Det var jo ikke farlig alikavel fant vi ut. Geir måtte hjem, men eg tok turen opp igjen med Thor-Arne og Erik. Fikk meg en 20 mintter,s ved østrampa før eg dro ut å kasta anti-G,en igjen, den funka igjen...

Men sent i ettermiddag tok eg pinadø en skikkelig og kraftig pers i treningsløypa; 26 min.
Har jo trent hele vinteren med masse klær på og tunge sko. Idag var eg lettkledd, lette sko og "full av faen"...dvs litt innebygd energi. Gikk så lett hele veien, brukte bare 16 min til første strømgjerde som er ganske tungt å komme under 19 min dit, har greid det 2 ganger før på 17 min.

Men nu har eg vært på pallen to ganger i "Engelsk-setter ligane", og som den eneste av oss trenings-narkomane...

Her er ligaene i treningsløypa:
Go form ligaen: Under 1 time.
De sykes klubb: Under 45 min
Steingalen-ligaen: Under 35 min
Engelsk-setter klubben: Under 30 min

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar