fredag 16. mars 2012

X-Alps GTO testet:-)

Woooaw, dette var prikken over i-en...

Endelig fikk vi prøvefly ny-selene og dem falt i smak med en gang, men eg kan røpe att vi fikk prøve Pål sin her tidligere i høst. Da ble det bestilt endel X-Alps etter at flere hadde fått test-flydd Pål si sele, vi må jo gi Pål en klem hver siden han var så snill med oss...

Det var artig å se på "gamlefar" Arne etter han hadde landet, smilet gikk helt til øran og han var i hundre etter første testtur med ny-sela. Vi traff momentant på innstilningene som vi "pjuska" med igår...
Den gamle Galileoen(Compeoen) og Garmin gps,en tok mye av plassen på dasjbordet. Men får nok plass til bitte litt "stasj" til om eg må... Og fin plass under instrumentene til div. foto, etc...

Ryggstøtten var helt fantastisk, ja orginal-speeden og. Hadde ikke helt trua på den, men plinga min gode venn "engelsk setter" i går kveld og spurte ka han syntes om den. Han skrøt av den og anbefalte meg å prøve den, eg gjorde som han sa.

Oppsumeringa blir: Helt rå sittekomfort, lett å jobbe med speed i fotposen, meget god vekstyring...kan absalutt anbefales...nu er eg klar for France på tirsdag:-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar