mandag 19. mars 2012

Treningsløpa begynne å bli fri for snø...

Målet med treningsløypa var å komme i god form for termikksesongen, og det har jeg klart. Hadde også som mål og gå gjennomsnittelig to turer i uka frem til 20-mars, det har jeg også klart:-), hele 2,65 i gjennomsnitt pr. uke. Har hatt uker med 5 turer og noen uker med bare 1 tur.

Jeg begynte å gå, mandag 13 desember rett før jul. Tiden opp dengang var på litt over timen med 1 t 10 min på det tregeste. Men som sagt har formen kommet seg betraktelig med hele 29 min på det raskeste med Mikko som lite hjelpemotor...
 Bilde fra lørdag 17-mars, det er bare et tynt lag med snø i deler av løypa.

Det aller bratteste partiet er helt fritt for snø, godt fotfeste nå:-)

Løypa har eg gått 37 ganger i løpet av vinteren siden uke 50(2011) og jeg har ikke vært alene. Pål Gjersvik har nok samme antall turer som meg med Trond Arnesen på en god tredjeplass. Det er selfølgelig endel flere som har "slete" seg oppover til Lavoen iløpet av vinteren, den elsdte er Arne på 63 år og den yngste er Marius, sønn til Geir på 12 år.

Jeg hadde ikke sett for meg att så mange kom til å bruke løypa så det var utrulig positivt. Bli nok å ta meg en tur i ny og ned iløpet av våren-sommeren, men har ingen planer om konstant trening. Føler meg i god form for tida og skal prøve å vedlikeholde det:-) Ha en god termikk/distanse-sesong piloter, så ses vi i lufta...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar