torsdag 15. mars 2012

Innstilling av X-Alps GTO...

Hoi, hoi... Etter flyvinga idag fant eg og Don-Christer ut at vi skulle dra innom posten for og se om selene hadde dukket opp...vi hadde ikke fått noen hentelapp i postkassa, men, men...

Og der pinadø sto den lille post traileren og losset pakker inn på postkontoret, vi spurtet til bilen og så straks 2 store esker som var sendt fra Termikk&Rotor, smilet glei straks forbi ørene våre.... Plinga Arne som var oppe på Høsbjør etter bilen, 20 min etterpå var vi i garasjen for motering av nødis og prøvesitting av selene...

 Vi koset oss i sola mens vi pjuska og stilte inn til vi ble fornøyde begge to...

Sjekk den flotte ryggplata/støtta, ja det er hele 3 instilninger for ryggen som er beregnet for alle kroppsformer... Dette skal jeg kose meg i på laaaaaaaaaange distanseturer som tar flere timer og forhåpentligvis maaaaange kilometer...

Her er Arne ferdigjustert med reserven imontert, og han gleda seg som fan til France nå. Første prøvetur blir tidlig imorra allerede fra Høsbjør...

Eg holder på med siste rest, fått i reserven så det er bare siste fin-pjusk på lengda av fot-posen. Er også klar tidlig imorra sammen med Arne, rapport fra morgendagen kommer når vi er ferdigflydd og har vudert om dette ble godt nok for oss;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar