fredag 18. november 2011

Linebytte etter møte med Hallingskarvet:-)

Etter den lille til utflukten til Geilo kombinert med vind og min "skralle" kropp var jeg ikke kjapp nok første gang jeg dro opp vingen på toppen av Hallingskarvet(Kløfta på toppen). Det resulterte i ei avsletten forgreiningsline å skada ei anna. Men han Eirik fra T&R fikk fort sydd meg nye med helt korrekt lengde, tykkelse og farge, tusen takk...(linene ble byttet idag)
Cellepakker rett fra det ene øret, det lærte jeg faktisk i våres av Bjørnar Trondsen...

Uansett kor eldgammel man blir i denne sporten, lærer man fortsatt nye ting. Det er det som gjør denne sporten til et ultimatum for meg, man kan si at hjernen får balansert seg litt da:-)

Blir nok og skifte liner på R-09,en og, har ny alle A å B-liner, så da treng eg faktisk bare to, tre stamliner til. R-09,en skal eg bruke til vinter-vinge og spare på "gullet"(M-4) mitt... M-4 skal brukes til distansekiller neste sesong. Og han som har lært meg å spare på go-vingen er faktisk Tom Salamonsen, han gjør jo det samme. Så kansje det er det som er "trikset" for å hevde seg i fridistanseligaen:-)

Ihelga har eg kursvakt og satser på teori imorra siden eg tru det bli tåke å dritt...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar