søndag 18. september 2011

Siste dagen fra Spania

Gruppebilde tatt fra starten(1500moh) over Orgiva(Sierra Nevada), det er bare meg og Frode som mangler. Frode er nede på landingen og tar imot oss en etter en:-)

Her er eg på skli ut til landingen, startet først. Fant litt putrende bobler på andre siden av elva, men måtte ned etter ca 40 min. Fjellet på bildet er 1850 moh og heter kansje Olias? Her skulle vi opp å ta kveldsturen etter siestaen:-) Vi startet der dere ser mastene, ca på 1800moh og er ikke helt sikker på om fjellet heter Olias men har ordnet med en etterforsker. Foto: Vebjørn... Dette bildet sier mere enn tusen ord rett og slett, tenk å få oppleve å starte så høyt over skybas, helt ekstatisk:-) Er en glad pilot her som glir utover skyene:-) Omtrent rett frem i ligger stranda eg skulle lande på, skyene løste seg fint opp etterhvert som eg sklei mot stranda. Hvis ikke skyene hadde løst seg opp skulle eg kurse til venstre over i neste dal og lande på landinga i Orgiva, der var alt blått. Kom frem til Castell de Ferro i god høyde og landet på stranda, pakket og tok kursen mot strandbaren. Etter meg kom Tonny, Eirik og Grete og vi var smørblid som hadde glidd helt hit. Det var virkelig en flott avslutning på turen, takk til instruktørene som var proffe og tusen takk til et superblid gjeng med piloter av forskjellig erfaringer. Vi var jo alle der for og få flydd og det fikk vi til gangs, alle dager flydde vi.













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar