søndag 21. august 2011

Kanondag på pærla...

Godt oppmøte fra klubben idag selv om tåka lå lenge i formiddag helt ned til midt på Bangsberg. Plutselig letter tåka og Erik plinger ca 1-2 sekunder etterpå. Vi dro opp kl. 11.00 fra landinga et gjeng og det fyltes på av piloter utover dagen.
Thor Arne rigger nyvingen sin(Rush 3) Alle har godt mot nå, selv om lite trøkk inn...

Mange opptimister idag, Erik startet... På dette bildet trur eg ser 6-7 vinger i lufta. På gratishaugen, her er: Morten med sin splitter nye selvlysende Mentor 2, Erik med sin blåe Rush 3, Øyvind med sin eldgamle og oransje Vega 2, Tove med sin gule Mentor 2 og Ingeborg øverst med sin røde Buzz Z. Bildet tatt mot Brumunddal, Øyvind er nærmest i bildet. Her er Morten med sin selvlysende sak helt til venstre, han fikk jomfuturen med nyvingen idag, ca 40 min. Fin innvielse må man vel si, det var dritmorro og fly sikk-sakk å knipse gjenget idag:-) Ingeborg litt over meg, ho flydde kjempegodt idag. Og ho har en tendens til å ligge høyt(god instruktør ho ha hatt) Fikk knipset erik i skybas, Øyvind gjemte seg bak skya, fant han fan ikke.

Et riktig flott gjeng på Bangs idag, de fleste fikk kjempeturer. Regnet kom, kjente 2 droper i ansiktet da eg lå i Erikgropa, spurte Roger(på radio) som var på starten om nedbør. Dem var begynt å pakke pga rengnet og da fant eg ut att eg måtte pile ned. Nådde akkurat å pakke før striregnet kom. Tusen takk alle for en flott flydag på Pærla:-)
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar