søndag 29. mai 2011

På hjemmlige trakter...

Hadde Casper-helg og tok fri fra senteret fra onsdagen av, Ingunn har også konfirmasjon på søndag. Det skulle bli godt å komme en tur hjem til alle jentene mine sammen med Casper som eg plukka opp i Atna. Torsdag å fredag gikk med til sykling med lillegutt, ja vi sykla fra Jessnes til Hamar og tilbake, Ingeborg var med. Ikke verst for Casper,n...han er i toppform for tia, så eg må peise på for og henge med:-)

Nådde meg en flytur på fredagen og, på starten var allerede Mona, Erik og Roger som hadde fått seg fine turer fra pærla.

Lørdagen dro Ingeborg å meg til start, der møtte vi Erik og Mona. Dagen begynte med skliert og utviklet seg etterhvert til en spennende flyving utpå dagen for Ingeborg.
Ingeborg gjør seg startklar, avtalte med å hente ho om ho datt gjennom. Ble henting, skliert på alle tre.



Her er det like før Ingeborg forlater moder jord, fin baklengsstart. Erik i lufta, han dro opp vingen med stålkontroll som vanlig. Tru han trives ut av helvete i sin nye Rush 3(ps:sjekk loggene hans, flyr mye) Mona hadde også en råflott start baklengs. Anbefalte ho å teste "Erikgropa" siden Ingeborg og Erik ikke fant noe ved gratishaugen. Ble til att ho fant noe flis utenfor N-Ø rampa.

Vi kom opp igjen alle 4 og det sto godt inn med s-v i høyda. Ingeborg startet å fauk rett til himmels, vi kunne se det var nokså humpete for ho. Sprang opp i bilen for og hente foto og gjorde meg startklar, ble bakvind. Var ikke lenge før skogen lå "skinnflat" med vind bakfra og Ingeborg hadde hatt skikkelig rå-humping over landinga, forståelig det.










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar