lørdag 29. januar 2011

Tusen takk for bæring av HG...

Idag møttes vi et gjeng nede på Høsbjør-landinga for å tråkke pakkeplass til gjenget. Da slipper folk å få callene sine fylt av snø. Etter det bar det opp å sjekke rotoren på starten, det var bare å konstatere at den ble for skarp:-)
-
Men da travet vi et gjeng ned og henta HG,en min som eg tenkte å få meg en hangtur med iløpet av neste uke. Kommer endel sør-vestlige vinder ifølge ready...
Rune, Nicolas og Monika poserer, Arne sto i bakgrunnen og mekka på den nye GoPro som han har innvestert i...
Her er de fire som travet opp med Twister,n. Rune, Stein-Are, Ørjan og Nicolas(svensken). Tru vi bærte vingen opp på ca 12-15 min fra hotellet, bar i to lag med ikke alt for lange intervaller. Tusen takk for bæring:-)

Trond måket rampa fri for snø. Har trua på mandagen blir en gromdag på Høsbjør, om ikke det blir sånn er det meldt S-V med litt styrke i fra onsdag av. Vingen skal få "kvile" på Høsbjør til det blir garantihang, gleder meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar