søndag 30. januar 2011

Ny rekord på Høsbjør, 12 piloter og 27 starter...

Vi møttes på landinga idag et godt gjeng og dro opp. Pølsa sto inn hele dagen med 1-2 m/sek, vi kunne ikke hatt finere forhold. Vinden økte til 3-4 m/sek på ettermiddagen, men da var det for mye sør i den til att vi skulle greie å ta hanget.
Her rigger gjenget, Ørjan i front.
Aller første rigging idag, kriblet litt til gjenget tenker eg. Artig å se kor flink og selvstendig de nye elevene er, tror ingen angrer på pg-kurset. Alle har kjøpt seg vinger, så nu er det bare turer og tid i lufta som teller:-)

Her svever jeg og Mr.Mantra:-) Var akkurat for lite idag, fikk meg noen legg for eg fløy ned til hoppkanten og prøvde meg på fliser, videre over Heia-loven og ned å landet med gjenget. Etter endt dag var det ikke få smil å se, et glimrende gjeng her i HLSK, og vi vokser...
Ida, 4 turer
Tove, 3 turer
Monika, 3 turer
Stein-Are, 3 turer
Trond, 3 turer
Rune, 2 turer
Tore, 2 turer
Ole-Martin, 2 turer
Ørjan, 2 turer
Morten, 1 tur(kom fra Lillehammer med motor)
Arne, 1 tur
Levi, 1 tur


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar