torsdag 13. januar 2011

Ny-perla i bakvind og venting...

Idag dro vi opp både med hg og pg, en liten ung-guttegjeng fra HLSK. Dæven vi var optimistisk, men Åge fikk no hvertfall prøveligget nysela...
Steiki, han Skogeng i snyskavelen... Det er ikke ofte:-) Får vel høre det nu iløpet av ti vintere fremover..
Bildet: Stein, Erik, Arne, Åge å Tove. Ingen sure miner selv om bakvind, det bli vel eg gang å tilte litt inn på pølsa snart...

Åge prøveligger nysela og Erik sikte ut av helvete... Vi e ferdigrigget med hg,ene Åge å meg. Men den sabla bakvinden vet du. Her rigger vi å står i...i håp om at Yr og Ready hadde rett, dem meldte rett inn etter 14.00. Stein prøver seg på en Stein-Are... Men han ble både utpeisa å hvit:-)... Hørte noen banneord, og eg som trudde dem fra Trysil ikke var redd snø:-) Kom meg ut til slutt, det er altså kongehendling på Mentor 2. Lystrer alt eg gjør med styrehandtakene, superdeilig...
-
Hadde eg turt å omstille hodet kunne eg kjøpt meg en Mentor 2, men hodet sier M4(2-3)...kansje eg kunne fått lillehodet mitt med på Mentor 2...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar