tirsdag 18. januar 2011

Flott vinterdag i Brumunddal

Foto: Tove
-
Vi bestemte oss for og trå en tur på Høsbjør idag, enormt fint vær og ca. -3 på start(-8 hjemme)
Var såvidt litt tåke som dreiv forbi i 7-8 min akk da vi kom opp. Stein-Are på rampa, vi brukte 23 min opp og grynnet spor til Erland. Begynte og tråkke litt spor med trugene, men vi må nok en runde til å tråkke...
Tove syntes Erland stakkar var litt utpeisa når han kom ettehvert. Men han fikk pusten igjen etter en røyk å snus:)

Her rigger Tove og Erland, dem startet samtidig. Tove baklengs og Erland gampa på forlengs. Nova Mentor 2 i krig mot Ozone Swift... Det var nokså mye forskjell til en sklitur å være, Mentor 2 er rett og slett et hemmelig våpen.
-
Det var også dritgøy å se to glidere som samtidig tok løst fra Høsbjør. Her er meg etter jeg hadde hente dem på landing, var så fint vær att jeg sprang opp en tur til...
-
Tenker eg prøver glidetallet på den imorra og ser om eg glir ned på Mjøsa, kobler nok på min sele da.




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar