lørdag 6. november 2010

Branstadkampen 666moh, en fint flysted på Nord-Vest... (går også på vest og nord)

Idag dro Pål, Tove, Morten og meg til Branstadkampen for og fly. Møttes nede på landinga og parkerte en bil nede...

Men da vi kom opp så vi all krattet som gjorde att nederste del av starten var nokså gjenngrodd. Og siden eg har et svakt hjerte for rydding av starter heiv eg meg til med en gang. De andre gikk til øverste starten for og fly. Men svakt inn og fra siden av og til gjorde at Pål bestemte seg for og rydde og sage sammen med meg.
-
Tove og Morten kom seg ut etterhvert, vinden ble bedre utover dagen så dem fikk flere turer.
Morten Synstad fra Elverum svever ut på sin tur nr. 3 idag.
Tove er startklar på den nederste starten etter at vi ble helt ferdige med ryddinga idag.

Tove fikk en flott start, nesten i lufta rett etter ho hadde snudd seg.


Her er ho begynt på turen, prøvde seg på hanget men det ble akkurat litt for lite. Her er landinga, vi hadde med oss ei vindpølse festa på en skistav. Flott ble det, inga kratt og busker mere nedenfor starten nå. Men på øverste start kan det tas noe småkratt, det er rene linekillere...
-
Nedenfor veien må også småbjørka tas før den veks til, da er det ikke sikkert vi for lov å ta den, her må vi skynde oss gutter...





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar