mandag 2. august 2010

Vole idag mandag(2/8), tidligstart var det som var tingen.

Idag fresa termikken inn kl. 11.00 allerede, Tove og Lene fikk seg ut i tide før det grodde igjen. Eg avtalte og hente dem en tur til opp, noe som bare var tull da dem føyk til værs. Ventet jo selvfølgelig 1/2 time før eg begynte å rigge, var grodd helt igjen da eg va ferdig, eg e en ekte toilkuk...
Fred-Arne flydde tandem med en av de hundre ungan han har. Tom hjelper til.
Tove og Lene gjør seg startklar.

Tove ut som førstepilot idag, så ho fauk til værs.


Steinar starter med sin HG-2(Aeros Stalker?) Dæven den glir, utrulig å se den i lufta. Lene startet rett etter Tove og fauk til værs. Mens vi toilkukan med hg,ene var for sene til det grodde igjen og dryppa litt på oss. Magne med sin Litespeed starter. Her er første tur på meg med Twisteren etter å ha skiftet oppraisere, nesevire og nye vinglets. Synes den var helt herlig i lufta, trur nok vingletsene "stør" vingen litt mere. Hvis det da ikke bare er trua, den kan jo flytte fjell. Finnlenderen Jauko var på plass med sin Funfex. Tove er nok litt spent her sia det gikk til værs.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar