onsdag 3. mars 2010

Mjøsisen...

Annkom isen i en god bris fra nord sammen med Arne og Martin. Arne tok ut vingen å begynte bakketrening, fikk vist han noen snippetriks. Skal si "gamlingen fikk teket på det etterhvert. Her viser Arne sine kunnskaper mens Martin studerer han nøye. En pust i bakken etter jeg og Martin hadde vært anker i stive rosser av og til, ikke bare Arne som ble sliten her. Thor-Arne og Ingeborg kom også etterhvert. Thor-Arne kunne nå fortelle meg at han sjønner hvorfor man ikke skal stresse ut fra start på baklengs-start, vingen detter jo ikke ned sa han. Ingeborg ble litt lett i rompa på det glatte underlaget med kansje litt feil teknikk i tillegg. Men med tamp i ho å, ble vingen lettere og få over hodet. Fikk seg også en 200 meters tur etter meg bortover isen, jeg gikk foran med tau, ho styrte vingen etter meg hele tia.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar