onsdag 13. januar 2010

Slå på RING...

Foto tatt med iPhone, dårlig kamera...

Arne, Ayla og meg tok turen opp på Ring-starten idag. Vindstille nede ved parkeringa og bakvind på start, det er første gang jeg opplever bakvind her.
Turen opp gikk fint, var brukbar sti opp. Arne hadde vingen på ryggen, tau i Ayla, ho hjelpeslepte han opp. Eg hadde kun "gaffiganna" med meg i en liten fin ryggsekk på 0,3kg.
Var nåkså mye sukkersnø på toppen, ifjor derimot var det nesten ingenting. Kansje gå opp en dag(fre?) med truger for og tråkke litt, samtidig får man jo litt trim. Huske jeg og Jon fikk oss en tur på godt over 1 t i januar ifjor(pg). Så nu er det bare å vente på sørlige vinder, kommer vel ettehvert det. Vi brukte ca 30min opp idag, tok det med ro.
På hjemveien dro vi innom Samuelstuen for og titte på isen, antydning til "urebittelitt" sørpe helt ved strandkanten. Lengre uttpå var den rur og fin, fikk ikke boret siden alt av bore-utstyr var hjemme.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar