søndag 1. november 2009

Yr å grått ble megadag...

Alle fotoer: Tove Korveien
Vi møttes på Kroa kl. 10.00 til kursing idag, det var veldig grått med yr i lufta. Ble til att hele gjenget dro på landinga på Bangsberg. Østavinden gjorde at dagen ble en suksess, til tross for det var nokså fuktig. Jeg pakket ut HG-en og trente start å landing sammen med kursgjenget, det var dritmorro. Erik trener med pg,en. Morten, Roger og Arne slapper av litt i svingan. Dette bildet ble tatt etter jeg hadde vært ca. 20 turer ut med HG-en, skal si dokker eg var utpeisa... Arne, Henning, Thor, Stein-Are og Erik. Vinden kom perfekt inn subbende over Mjøsa i hele dag. Amund begynner virkelig å få taket på baklengsstart, ja egentlig hele gjenget lærte utrulig mye idag. Vi kikket stadig opp på sør-starten og så at tåka kom og gikk, vi var flysugne, hadde sluttet å yre nå. Optimistisk dro Tove, Roger, Arne, Thor og meg opp på slutten av dagen. Var god åpning da vi kom, hentet vingene å beg å rigge. Skodda, skodda skynd deg hjem, grrr... Vi måtte innse til slutt at tåka ble tåka, selv ikke den mest drevne(TT) ville starte.
Men alt i alt ble det en meget god kursdag, elevene og meg selv inkludert fikk god start å landingstrening...

PS: Det er meldt S-Ø hele uka, så kansje jeg får meg et gløtt som eg kan trene videre å fly HG.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar