lørdag 17. oktober 2009

Hjelp, jeg skal fly HG

Gammel avdanka pg-pilot prøver seg på HG... Ja ka fan, nokka må eg jo finne på. Men skal si dere gutter jeg er som fødd på ny, det var rett og lett superartig i kursbakkan. Imorra søn ska eg på min første høydetur, kjenner adrealinet allerede. Erik Bergseter er instruktøren min, sammen med 4 til som er me på HG-kurset...

Bildet: Werner Johanessen knipes meg inn for landing på Riksenteret. For de som er kjent der så ser dere jeg kommer inn på tvers...
Det var min første tur fra Juvass på distanse, skal si eg var (u)lovig lavt da. Tyskeren som Frode Halse ble bestekopmpis med sa at jeg landa langt inni fjellheimen, he, he, lurte dem og meg selv.

Nå gleder jeg meg å bli kjent med et nytt flyredskap, og håper jeg får det til. Idag(lør) var jeg på saging oppe på Frya-rampa, dro så videretil Brandstadkampen for å vente til vinden kom skarpt fra høyre. Endte med nedrigging og bedre tru på IMORRA...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar