lørdag 12. september 2009

Vellykket prøvedag i Brumunddal

Fin vestavind inn i bakken gjorde prøvedagen topp, 3 jenter/damer og 2 gutter fikk prøvd seg. Ja dem fikk flydd helt øverst fra gjerdet og helt ned på flata, skal si dem smilte fra øre til øre. Erik, Morten, Joakim og meg som gode lærere, ja vi var og fornøyd med dagen. Det er så artig å se og prate med "sivile" etter at dem har fått sin første tur der dem forlot bakken. Her kom det kraftig nordavind, det blei tid til bakketrening på meg. Erik fikk testa Mantraen, Joakim og morten fikk testa tandemen.

Ingeborg og Casper har en pust i bakken med "Balder" som kamerat. Skal si "Balder" ble kompis med Casper etterhvert som kjekspakkene ble åpnet.
Joakim instruerer Ingeborg i linesjekk. Skal si energien til Joakim er på topp, tru han kunne sprunget jorda rundt og tatt seg en flytur etterpå...Her tar jeg meg en tur fra toppen med tandemen. Den var nokså treig på styringa med så lite vekt innhuka i karabinene. Dagen begynner og dabbe av, gjenget sliten og mere å mere nordavind som presser på. Erik slapper av etter bakketrening, Henning tenker nøye gjennom ka han er med på. Casper prøver hjelmen til Ingeborg og "Balder" slapper av etter flere kjeksposer.
Alt i alt en meget vellykket dag, blir nok en til prøvedag etter jeg kommer hjem fra italia. Satser på neste prøvedag rundt 3-4 okt(helg)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar