fredag 7. august 2009

SLÅ PÅ RING, sier Tom Salamonsen

ENKELT SKAL DET IKKE VÆRE, (heldigvis) Å TAKK GUD FOR DET... Gud hjelpe meg det har vært en trasig JULI, kommer til og koble den av kalenderen neste år. Var egentlig godt å være NAV-arbeidsøker i år(jan-31,juni), men måtte beg å jobbe etter det. Håper vi får noen XC-dager i aug. Bildet: Rune fra Gjersvik...(Ring-starten). Drømmen er å starte her nede i Ringsaker(Ring) å fly nordover, å jeg er sikker på at denne starten er et 200km potsensiale. Problemet foreløbig er disse fine fugletitterne, lurer på hvordan de ble skapt. Bildet: Tom Salamonsen på Trysilfjellet... Det er en av de beste "søringan" eg har hatt kontakt med siden eg begynte å perse(flyttet sør) gutta(Tom og Arne-Kristian) Tom er en ekte gutt med skikkelig guts i rompa, han er nyfiken og stø på skruhanda. Han har jeg lært mye av på meterologi-fronten i år(Egil Fonn har også lært meg mye). Det som er å utsette på Tom er dialekten, man må være en ekte Nordlenning for å forstå 2 språk, nordlening å sørlending...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar