torsdag 11. juni 2009

NPT oppdatert

Nå ser det ut som alle logger er kommet inn på NPT(1-7juni). Lista ser sånn ut:

1. Stein-Are Skogeng 244,5km (2 turer)
2. Egil Fonn 172,4km (3 turer)
3. Tom Salamonsen 153,1km (2 turer)
4. Arne-Kristian Boiesen 121,5km (2 turer)
5. Kjetil Åsbakk 99,3km (2 turer)
6. Bård Andreassen 89,9km (1 tur)
7. James jr. Mercer 69,4km (1 tur)
8. Kjetil Pettersen 57,4km (2 turer)
9. Frode Halse 48,6km (1 tur)
10. Ivar Sandstå 41km (1 tur)

Som dere ser vant jeg, og personlig synes jeg det er rart og vinne sin egen konkurranse. Men i reglverket, samt diskusjon med A-K mente vi at jeg kan delta på lik linje med andre piloter. Og det vil jeg også gjøre i årene fremmover.

Egil Fonn fløy to turer i Harstad og han havnet på andre plass, meget bra gjort.

Tom og A-K tok Norsk rekord i tur/retur, derfor er det ikke mere jevnt i toppen. Hadde dem flydd fridistanse på lørdagen hadde kansje lista sett annerledes ut.

Ellers var det flere av topp 10 gutta som tok personlige rekorder. Bård Andreassen fløy 9 mil, han landet for at han var fornøyd med dagen. De andre fikk motvind på Ringebu, jeg var heldigere. Var ei god stund før dem på Ringebu, etter Fåvang lå jeg laaaangt inne på fjellan, mye mindre dalvind her.

Pokalen blir delt ut under Vågå open.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar