mandag 29. juni 2009

Motorsykkel -og kanotur i tropevarmen

Igår kveld(søn) kom Geo på besøk etter å ha vært på Voss under veko. Vi la planer for Trysil idag(man), men titta på himmelen og vi avlyste det. Det ble til at vi tok oss en padletur, Ingeborg ble med oss. Vi kjørte til Hamar og forska litt på noen sumper som eg hadde lurt på lenge.
Her er vi øst for E-6 etter å ha padlet under ei bru, var nokså skittent vann her.
Geo glir forbi Vikingskipet, vi padlet til Hamar sentrum ihåp om kjøp av is men den gang ei. Vi hadde en flau vind imot og det var himmelsk deilig. Når vi padlet tilbake ble det dødsen stille og varmt som i hel...Her er nykajakken til Geo, glidde sabla fort i vannet. Det var 32 grader i skyggen mens vi padlet, ikke noe særlig for en nordlending.Bildet: Brua over til Helgøya. Søndagen var jeg og Tove på motorsykkeltur, vi kjørte først Høsbjør rundt via Nybygda. Så dro vi like godt til Helgøya for en rundtur på øya. Fant noen fantastiske mellombakker på sørsiden. Her skal jeg jaggu prøve meg på hang og vess bonden er snill å grei, den var også perfekt til kursing.
På hjemveien stoppet vi i båthavna(Helgøya) for drikke å spise, fortsatt glovarmt. Gleder meg til det blir kaldere igjen, og lufta rører litt på seg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar