onsdag 22. april 2009

Flyving ble til konsert på Høsbjør

Opp på Høsbjør etter jeg hadde hatt bilen på verksted, så helt rått ut etter skyene å bedømme. Kom opp, tok meg sånn passe god tid for jeg ordna meg startklar. Regna det ble bedre og bedre sia det varte så lenge igår. Endelig startrklar, drar opp vingen baklengs, æsj ei grein i lina. La ned og tok den ut, pang der va den sabla bakvinden. Sette meg ned og venta at den skulle gi seg, men den gang ei. Plutselig kom det to rare figura opp etter stien...
Viste seg og være to fra Mjøsrock, de skulle synge og lese dikt. Så dem hadde general-prøven mens jeg satt innhuka i bakvind, pussige greier, det har eg aldri opplevd når eg skal ut og fly. Erik hadde undervisning i Meterologi etter konserten, ska si dem var interisert i HG/PG. Dem lyttet nesten bedre enn elever i flekkan, he, he...

Her sitter alle lederne i Frivilligsentralen og kozer seg med rødvin mens dem lytter til Mjøsrock. Ja det var helt utrolig og oppleve noe sånt på fjellet. Har opplevd og bli med inn på conjac og mat etter utelanding, men har aldri opplevd noe sånt på start før.

Her er siste krona på verket før publikum kommer.
Høydepunktet var da Frantz kom seg ut sent på ettermiddagen, åååhhh guri hørte jeg dem sa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar